De laatste dag 😭

19 oktober 2019 - Wijk bij Duurstede, Nederland

Zelfs Portugal huilde vanmorgen bij het feit dat dit onze laatste dag is! Nadat iedereen aangekleed en opgefrist was, werd het tijd om de busjes in te gaan laden en afscheid te nemen van de Casa waar we het heerlijk hebben gehad.

We vertrokken naar Olhos de Água oftewel het strand van de ogen. Dat wordt zo genoemd omdat wanneer het eb wordt er ogen in het strand ontstaan die zich vullen met bronwater😳😳😳

Daar eerst genoten van een overheerlijke lunch, om daarna nog even van zon, zee en strand te genieten.

Om half vijf was het dan toch echt tijd om naar Faro te vertrekken. Daar aangekomen iedereen nog even de taxfree winkels in, maar voor we het wisten gingen we al boarden en zo vertrokken we 5 minuten later dan gepland de lucht in, maar door de wind mee landden we keurig op tijd op Schiphol. Toen iedereen, dit keer echt iedereen zijn/haar koffer had stonden onze kanjers van taxi Hop al op ons te wachten en kwamen we een uur eerder dan gepland weer aan op de Zuwestraat, waar we werden opgewacht door de ouders van Jorg en de moeder en het nichtje van Fred. Zo superleuk!!! Koffers uitgeladen en elkaar gedag geknuffeld. Wat hebben we het leuk gehad met zijn allen!!!!!

Tot volgend jaar 🤗🤗🤗🤗