Olhão

19 oktober 2019 - Wijk bij Duurstede, Nederland

Deze dag wederom bijtijds eruit om naar Olhão te gaan. Een vissersdorp in de Algarve. Daar aangekomen wat rondgestruind en op een terras aan de haven wat gedronken. Een aantal wilde daar ook lunchen, anderen wilden even verder kijken. Dus gesplitst en een tijd afgesproken om weer bij de bussen te zijn.

Eenmaal terug op de Casa ging iedereen alvast zijn/haar koffer inpakken, want morgen is het alweer de laatste dag en vanavond gaan we stappen in Albuferia. Velen deden ook even een tukkie.

Als avondeten dit keer de restjes die we nig hebben, want we kunnen het toch niet meenemen.

Om half negen vertrokken we naar Albuferia om daar bij ons ondertussen startcafé Route 66 met een cocktail te beginnen aan onze laatste avond!! We kregen zelfs een fles wijn met bubbels van het huis! Daarna door naar de karaokebar want er waren er een paar die dat graag wilden. Er werd luidkeels gezongen en het was gezelligheid ten top! Toen door naar Mambo voor lekkere muziek en dansen. De sfeer zat er goed in, maar aan alles komt helaas een eind, want morgen moeten we om 10 uur uit de Casa zijn.

Maar wat een topavond zeg🥳🥳🥳