Jeetje dat was vroeg!!!!!!!

11 oktober 2019 - Olhos de Água, Portugal

Daar gingen we dan om 02:15 uur, werden we opgehaald door Hop taxi om naar Schiphol te vertrekken. Daar aangekomen verliep alles heerlijk soepel. De assistentie voor onze mindere mobiele jongens was geweldig en we vertrokken dan ook keurig op tijd naar Faro. Wat was het prachtig om in het donker op te stijgen en vele hebben genoten van het mooie uitzicht. Op Faro ging de landing prima en ook hier werden we weer super geholpen, het kon niet beter.......... Todat bleek dat de koffer van Irene er niet was???? Wel een andere zwarte koffer 😭😭😭

Gelijk naar de Lost and Found en daar allerlei dingen invullen en regelen!!!! Na een uur konden we dan toch richting de busjes vertrekken. Helaas nog wel zonder koffer. De rest verliep allemaal soepel en niet lang daarna waren we in onze Casa🥳🥳🥳 Spullen uitladen en even rustig wat drinken. Daarna met een groepje boodschappen doen, jawel bij de Portugese Lidl! We hebben daar onze ogen uitgekeken, wat een producten die wij ook eigenlijk wel in Nederland willen zien hihihi.

Terug in de Casa broodje knakworst gemaakt en het welverdiende biertje of wijntje, jaaaa ook wij doen aan wijnen!

Even later werden we gebeld........ De koffer was terecht en zou bezorgd worden whoeppppiee.

Het avondeten werd verzorgd door Bas en Jordy en dat was voortreffelijk. Daarna vooral lekker uitbuiken en bijkomen van toch wel een lange dag. De meeste lageen er dan ook niet laat in.

Tot zover het nieuws van onze eerste dag op deze geweldige plek in Portugal. Tot morgen 😊😊😊😊

1. Renske:
    Superleuk!! Ik lees mee
  2. Jan van Ree:
    12 oktober 2019
    Ik wens de bewoners van Sherpa die deelnemen aan deze reis - waaronder onze neef Benjamin van Henten- een heel prettig verblijf in Portugal toe. Wij zullen de reisverslagen graag volgen. Jan & Branda van Ree
  3. Margriet:
    12 oktober 2019
    Ben benieuwd naar jullie verhalen.
  4. Gerda Rebel:
    13 oktober 2019
    Dat ziet er veel belovend uit. Wat een mooie locatie. Heel veel plezier met elkaar.
  5. Cornely Rebel:
    13 oktober 2019
    Wat een mooi huis, heel veel plezier deze week. Geniet er van
  6. Arnoud Rebel:
    13 oktober 2019
    Prachtig! Geniet er maar lekker van deze week!
  7. Jessica:
    14 oktober 2019
    feest om jullie foto`s te zien! veel plezier